macam2 bahasa

Sabtu, 3 Ogos 2013


hepp ! !


seriyesly , ,aku shoked gler c0z smalam ada bdx laki yg aku slalu aq tumbuk n gaduh kt dlm klaz hntr mcj  . . korang mau x dye hntr mcj ape ? ? ?
mcj nye brbunyi . . . .
    "maaf ,tujuan sy bkn untk gnggu ktenteraman awk , tpi skadr meminjm 5 saat   utk skeping mcj dri seorg shabat . . .maaf ats sgala prbuatan yg mnyakiti ,jnji yg xditepati ,pertuturan yg kurang sopan n ksar ,sikap yg sering kali dikatakn kurang ajar . .maafkn sye ats sgalanya . .mgkin blum tba msa untk  seruanNya smpai pd sy . . .tpi izinkn sy untk berubah mnjadi lebih baik  . . .insyaAllah  ,.sy dpt perbaiki peribadi sy"  


oh ! ! ! seyes aku terharu beb ..org yg slalu aku gaduh snggup rendahkn ego dye minta maaf dgn aku  . .mmg aku TERHARU !!! AMAT TERHARU  . .n pertama kli aku dgr dye sbut nk brubah n insyaAllah . . .


-____- pleEzz aku mintk jasa baek korang  smua yg jenguk blog aku , aku mintak tlong  , , ,tlong doakn member aku yg sorang niem supaya berubah  .. . . .

_AM!N___       




>peace y0<

Tiada ulasan: